Katalozi, brošure
Obiman asortiman proizvoda i usluga najednostavnije i najreprezentativnije je predstaviti katalogom ili brošurom. Katalozi spadaju u reklamni materijal urađen od kvalitetnijeg papira, sa dosta detaljnim opisom proizvoda, od njihovih karakteristika, preko tehničkih specifikacija, do upotrebne vrednosti, najčešće praćenih slikama. Katalozi uglavnom broje od nekoliko desetina pa do nekoliko stotina strana, vezani su mekim povezom, a korice su presvučene mat ili sjajnom plastifikacijom, često sa efektom UV laka, što ih uvrstava u jednu od skupljih, ali zato i veoma ozbiljnijih proizvoda iz reklamnog materijala rađenog u ofsetu. Naspram njih stoje brošure, koje su sličan predstavnik artikala, ali sa dosta manjim obimom strana, i ne tako zahtevnim tehnikama štampanja. Njihova glavna karakteristika je prenos poruke, tj same reklame, ne toliko detaljnog opisa, pa se zato i rade na premazanim papirima lakših gramaža, dok im je povez lajmovan ili klamovan.