01-4-2022 12:20:52
Reklamni materijal se nalazi u centru začaranog trougla koji predstavlja bazu dobre marketing strategije.
Trougao čine:
Kako možemo iz priloženog da vidimo, proizvodi promotivnog karaktera uvek imaju uzročno-posledične veze. Time je njihovo prisustvo suštinski neophodno, a praktično jako poželjno.
U želji da vam pomognemo da brend izgradite na pravi način u pravo vreme i na pravom mestu, podelićemo sa vama višegodišnje iskustvo. Predstavićemo vam nekoliko smernica na koje bi trebalo da obratite pažnju sledeći put kada budete pokretali kampanju ili razmišljali na koji način i kako da odaberete i kreirate reklamni materijal.
Logotip ili poruka koju želite da prikažete ima zadatak da u mislima traje i ostane. Takva slika zapravo je svojevrsna asocijacija na vas kada se pomene branša u kojoj vaša kompanija funkcioniše. Upravo iz tih razloga potrudite se da ne ukrašavate znak ili taglajnove previše, izbegavajte predugačke rečenice i zamarajuće citate. Prikaze dočarajte jednostavnim i lako pamtljivim linijama, figurama ili kratkim rečima. Današnji klijenti i potrošači zaista vole princip „manje je više“
2. Vektorska priprema nije slika sa telefona visoke rezolucije
Vaši vendori će se drage volje potruditi da vam reklamne proizvode predstave sasvim i u potpunosti kao finalne produkte. Slanje pripreme logotipa u vektorskom formatu čini pola posla završenim. Stoga unajmite dobrog dizajnera koji će jednom iscrtati logotip u nekom od vektorskih programa poput Illustratora, InDesign-a ili Corela, a iza toga se večno sa istim igrajte na svim proizvodima reklamne galanterije. Fajlove pripremite u PDF formatu i bićete oduševljeni brzinom stvaranja finalnog proizvoda od početne ideje.
3. Prava „predstava“ proizvoda za pravu publiku
Ova rečenica je ključ uspeha svake akcije! Pažljivo razmotrite tržište i budite izuzetno strateški koncentrisani prilikom izbora promotivnih artikala.
Razmislite:
Uz detaljne odgovore na ovih par pitanja lako ćete doći do proizvoda koji će ispuniti maksimum vaših očekivanja.
4. I još jednom „the less is more“
Lepeza proizvoda iz promotivne sekcije jako je velika i raznolika. Artikli su raznih oblika, dimenzija, namena i daju vam beskraj mogućnosti za brending i predstavljanje vašeg poslovanja.
Ali ne zaboravite – niko ne voli da čita bilborde na cegeru ili rokovniku. A i takvim vidom printa može se desiti da se znatiželja ugasi i da se postigne efekat dosadnog i donekle neprofesionalnog.
Zato klijentima i potrošačima sa promotivnim poklonom pružite doviljno informacija kojima ćete „potkrepiti njihova čula“, a opet ih naterati da vašu kompaniju istražuju dalje, i zahtevaju dodatne informacije, da li putem društvenih mreža, sajtova, posrednika, ili čak direktno kod vas.
5. Ne bacajte novac uzalud
Promovisanje poslovanja skupim poklonima izraz je jako, jako velike zahvalnosti, ali i prestiža.
Olako poklanjanje skupih artikala velikom broju potencijalnih korisnika, koji pritom svrhu tog poklona ne vidi, zapravo je bacanje para u bespovrat. Vaš biznis će rasti samo uz dobro selektovane i jasno usmerene promo proizvode ka ciljnim kupcima.
Premium pokloni zato i imaju uzak i precizno definisan krug potrošača, a najčešće su potkrepljeni dešavanjem poput specijalnih događaja, VIP zabava, promocija novih proizvoda i usluga na tržištu i slično.
6. Bolje da kaplje konstantno
Na pitanje „Kada plasirati promo materijal?“ odgovr je kratak. Uvek!
Kako i koliko plasirati materijal tog tipa, pak drugi je padež i poseban segment priče. Zato napravite plan kojim ćete konstantno biti prisutni i u igri. Nekada manje, nekada više. Da više uvek bude više, a nikako manje.
7. Dobre stvari ne treba menjati
Sve dok pokloni ili nagrada pospešuju prodaju i podižu interesovanje o onome čime se bavite i šta imate u svojoj ponudi, ostanite pri tom receptu za uspeh. Ako ste nekome izmamili osmeh jednom ili više puta nekim od reklamnih poklona, računajte da će drage volje ponovo kupovati vaše proizvode. Obnovite akciju sa promo giftom koji godi kupcima. Sa druge strane, ako vidite da pokrenuta kampanja ne daje rezultate koje ste očekivali, menjajte taktiku. Novi poklon za nove uspehe.
« Tri nova modela reklamnih šolja samo za vaše klijente Top 5 moćnih poklona za poslovne partnere »