08-2-2022 14:46:05
Marketing je esencijalni deo svake kompanije u razvoju. Ključ uspeha, međutim, leži u otkrivanju prave strategije kako doći do srca kupaca.
Složićemo se da su društve mreže u današnje vreme osnov svake promocije. Bilbordi su, takođe, velikim delom okupatori našeg svakodnevnog vidnog polja, pa samim tim i pažnje.
Ako želite, ipak, zaista da privučete potrošače na vašu stranu, onda su promotivni proizvodi pravi izbor za vas.
Oni su opipljivi, realni, imaju svoju upotrebnu vrednost. A pre svega su prvoklasni prenosioci različitih tipova poruka.
Kada je reč o reklamnom materijalu, nedavno istraživanje svetske agencije za ispitivanje tržišta potrošača pokazalo je da čak 78% populacije najradije kupuje proizvode uz koje se na poklon dobija artikal iz kog se nešto pije, bilo da je sok, kafa, mleko, čaj, pa čak i alkohol.
Svet reklamne keramike, a nju samo delom čine šolje sa štampom na sebi, termosi izgravirani laserom ili staklene flaše sa peskiranim logotipom, raste iz dana u dan i obara granice u pogledu kvaliteta, estetike i eko-poželjnog sastava materijala od kog se prave.
Znate li nekog ko je odbio šolju kao poklon? Teško. I još je teže odoleti joj kada iz nje treba da se pije omiljeni napitak.
Pred vama su tri potpuno nova reklamna proizvoda na tržištu, koja će svest o brendu koji ih poklanja razviti i podići na zahtevne nivoe. I što je najbitnije, svakako će rado biti korišćeni
1. Cortado
Elegantan spoj keramike sa plutom – otmeno, šik i moderno.
Nova reklamna šolja Cortado dolazi u dve različite boje, crnoj i beloj. Zapremina joj iznosi 400 ml što je čini savršenom za sve vrste napitaka. Završni sloj obrade je blago peskiran i matiran, čime se dodatno ističe efekat brendiranog logotipa, koji nakon obrade u peći ima blagi lakirani sjaj.
Dno od plute je praktično osmišljeno kako se površine na koje se šolja spušta ne bi uništavale od toplote.
Poklopac na šolji dolazi u crnoj boji, sa zaštitnom gumom, kako bi temperatura napitka sigurno ostala unutar šolje.
Šolje su predviđene za štampu preslikačem.
Klik za sve dalje savete kako bi vaši klijenti, kupci i vi u najkraćem roku uživali u šoljama sa vašim odštampanim logotipom.
2. Gold Maxi
Ekološki osmišljen proizvod, bezbedan i praktičan.
Gold Maxi, reklamna staklena čaša sa poklopcem od drveta, ima zapreminu od 350 ml i idealna je za hladne napitke poput soka, Iced coffie, ili nekog mlečnog proizvoda.
Poklon čaša uz kupovinu omiljenog jogurta... potrošač sigurno neće razmisliti dva puta.
Čaša je, međutim, urađena sa duplim dnom i ivicama, pa je time pogdona i za tople napitke. Poklopac od drveta je obezbeđen gumom sa unutrašnje strane kako bi temperatura tečnosti ostala ista, a i u čaši.
Gold maxi čaša namenjena je štampi laserskom gravurom i daje vam mogućnost da logotip brendirate i na staklu i na samom poklopcu, što dvostruko povjačava impresiju.
3. Americano i Americano Maxi
Još jedan set proizvoda iz kolekcije eko keramike – Reklamni termosi sa spoljašnjim delom od plute i plastičnim poklopcem – Americano i Americano Maxi.
Termosi dolaze u zapreminama od 350 ml i 450 ml. Unutra su obloženi duplim zidom od aluminijuma oko kog se nalazi pluta. Plastični poklopac je crne boje i ojačan je gumom, za lakše hermetičko zatvaranje čaše, pa nema bojazni da će se bilo šta prosuti. Na poklopcu se nalazi otvor sa zatvaračem za lakše ispijanje napitaka.
Štampa na termosu se radi laserskom gravurom, čime se dobija blago udubljenje i nešto tamniji ispis. Eko-frendly proizvod, sa eko-frendly namenom i eko-frendly izgledom.
U slučaju nekih nedoumica, kontaktirajte naš stručni tim koji će vam dati sve neophodne instrukcije za poručivanje šolja, kao i pripremu štampe.
« Zimske čarolije uz reklamni materijal 7 osnovnih smernca u procesu kreiranja reklamnog materijala »